Dostop

Vas Topol leži zahodno od glavnega mesta, Ljubljane (20 km) in 12 km iz Medvod. Do nas vodijo mnoge poti. Pešpoti po prečudoviti naravi, pa tudi trije cestni dostopi.

Prvi vodi od Dobrove proti Polhovem Gradcu, malo pred vasjo Hrastenice pa morate zaviti desno »navkreber« – smerne table Topol pri Medvodah, Belo, Osredek. Po asfaltni cesti se peljete mimo zaselka Osredek in prispete na Topol. Našo gostilno boste našli čisto na vrhu, levo od cerkve Sv. Katarine – smer Sv. Jakob (razgledna točka).

Druga pot vodi skozi Soro. Iz Medvod se peljete proti Sori, skozi Goričane in Rakovnik, pri Jezeršku zavijete levo ter nadaljujete po glavni cesti čez Trnovec do Topola.

Tretja pot pa vas pelje iz Podutika, čez Toško Čelo, po makadamski cesti do Topola.

Ko prispete na Topol, morate na razpotju (Medvode, Toško Čelo, Dobrova), ubrati sredinsko pot, ki edina vodi navzgor, proti cerkvi Sv. Katarine, čez 200 metrov pri kapelici pa zaviti levo, potem boste uzrli gostilno Na vihri. Naprej vas pot vodi proti Sv. Jakobu.

Problema s parkiranjem pri nas ne boste imeli, saj imamo 50 lastnih parkirnih mest. Do nas je možen dostop tudi z manjšim avtobusom, od glavnega parkirišča pri osnovni šoli Topol, pa je le dobrih 5 minut hoda.